Наши путешествия

ВСЕ в онлайні!

Онлайн-купівля, онлайн-оплата, онлайн-отримання документів, онлайн-інформування про статус заявок!

Після покупки туру.

Після підтвердження та оплати туру, але не раніше, ніж за два дні до початку подорожі, ви отримаєте документи для подорожі на вказану при бронюванні адресу електронної пошти. У комплект документів входить:

- авіаквитки
- ваучер на проживання
- страховий поліс
- пам'ятка туристу

Насамперед - документи необхідно роздрукувати на звичайному принтері та перевірити паспортні дані в них. Вони повинні збігатися з даними закордонного паспорта, зазначеного при бронюванні.

Далі починаємо збирати валізи!

Багаж ділиться на дві умовні частини: зареєстрований (від 20 кг на особу, залежно від авіакомпанії) та ручну поклажу (приблизно 5 кг на особу). Ці норми мають бути прописані у ваших квитках. Зареєстрований багаж – це той багаж, який пасажир здає на стійці реєстрації для перевезення у багажному відділенні літака. Ручна поклажа — багаж, який пасажир бере із собою до салону літака і самостійно за нього відповідає. Якщо ви таки не змогли розібратися, яка у вас норма багажу - просто зателефонуйте або напишіть нам.

Аптечка, медикаменти!

Не забуваємо про аптечку першої допомоги, яка допоможе при легких нездужаннях, а також при хронічних захворюваннях. Перевіривши документи, багаж та всі необхідні речі, заздалегідь виїжджаємо до аеропорту!

Реєстрація на рейс!

Реєстрація на рейс починається за 3 години та закінчується за 40 хвилин до вильоту (моментом реєстрації вважається отримання пасажиром посадкового талону). На стійці реєстрації вашого рейсу необхідно пред'явити закордонний паспорт та електронні квитки. Якщо пасажир невчасно прибув на реєстрацію, авіакомпанія має право не пропустити його на борт літака. Також, інформація про початок реєстрації вказана у вашому квитку.

Після прильоту!

Після прильоту в аеропорт країни призначення, вам необхідно пройти до стійки «PASSPORT CONTROL» для перевірки паспорта. Після проходження паспортного контролю, не забудьте отримати свій багаж на багажній стрічці, біля якої на електронному таблі вказаний номер вашого рейсу.

При виході з аеропорту підійдіть до представника приймаючої сторони, їх можна дізнатися за табличками з логотипами туроператорів. Просто покажіть представнику ваш ваучер, і вони проведуть вас до автобуса, яким здійснюватиметься трансфер до готелю.

В готелі!

По приїзді до готелю, на рецепції пред'явіть ваучер та закордонний паспорт для поселення. Вам видадуть ключі із номером кімнати. Ретельно перевіряйте номер, фіксуйте всі поломки (пульти, крани, вікна тощо), перевіряйте на працездатність усю техніку та обладнання ванної кімнати. Обов'язково повідомляйте на рецепшн усі знайдені недоліки.

Відповідно до міжнародних правил, час поселення в готельний номер - після 14:00, час виселення з номера - 12:00, незалежно від часу вильоту / прибуття рейсу.

У готелі знаходиться гід приймаючої сторони, який повідомляє важливі новини щодо вильоту, надає інформацію про екскурсії або допоможе вирішити різні питання. Час зустрічі з гідом буде повідомлено на місці. Обов'язково візьміть контакти. У разі виникнення будь-яких проблем з приводу проживання, насамперед необхідно звернутися саме до готельного гіда та на рецепцію.

Що робити, якщо трапився страховий випадок?

Якщо під час відпочинку стався страховий випадок, насамперед вам необхідно зателефонувати до представництва страхової компанії та обов'язково зареєструвати страховий випадок. Далі оператор страхової компанії повинен повідомити умови компенсації: або лікування надаватиметься безкоштовно, або витрати на лікування компенсуватимуться відповідно до страхового полісу, за наявності чеків, що підтверджують витрати. Контакти страхової компанії будуть вказані у страховому полісі.

При виїзді з готелю!

За день до вильоту обов'язково уточніть інформацію щодо рейсу в Україну та час трансферу в аеропорт у готельного гіда, або на інформаційному стенді в готелі. Уважно перевіряйте номери рейсів на вказаному трансфері. До приїзду трансферу необхідно сплатити додаткові послуги (користування міні-баром, телефоном тощо), якщо такі були. Прохання звільняти номери вчасно та не спізнюватися.

12327

Відправлених
туристів

100%

Перевірене
Агенство

15+

Років в
Туризмі

98%

Нашіх туристів
задоволені нами