Наши путешествия

ВСЕ в онлайні!

Онлайн-купівля, онлайн-оплата, онлайн-отримання документів, онлайн-інформування про статус заявок!

Як забронювати тур на вашому сайті?

Щоб забронювати тур, спочатку його потрібно вибрати. Для цього ми рекомендуємо скористатися формою пошуку турів або з вітрини "Гарячі пропозиції". Натиснувши посилання "Докладніше", ми переходимо на сторінку опису туру, з якою вже можна здійснювати його бронювання. Докладніше це описано в інструкції з бронювання турів.

Надсилаючи запит, я вже несу фінансову відповідальність у разі відмови від туру?

Ні. Надсилаючи запит, ви заявляєте нам про свої наміри розглянути цю пропозицію. Вже після консультації з менеджером ви ухвалите остаточне рішення. А фінансова відповідальність виникне лише після підтвердження обраного туру.

Чому спочатку потрібно здійснювати оплату туру, а потім уже отримувати підтвердження?

Бронювання туру вже передбачає можливість застосування штрафних санкцій (від готелю, авіаперевізника) у разі відмови від замовлених послуг. Величини цих штрафних санкцій залежить від періоду до початку туру. Тому ми повинні бути впевнені, що у разі ануляції вами туру одразу після його підтвердження, у нас буде чим розрахуватися за штрафними санкціями.

Якщо обставини складуться так, що я не зможу виїхати в тур, чи буде здійснено повернення моєї оплати?

Повернення, звичайно ж, буде здійснено, але розмір його залежатиме від кількості днів до початку вашого туру на момент ануляції. Справа в тому, що з нас у цьому випадку буде утримано штрафні санкції готелем та авіакомпанією.
Розмір штрафів, залежно від кількості днів від дати ануляції до дати початку туру, зазначений у публічному договорі на туристичне обслуговування, розміщеному на нашому сайті.
Важливий момент. Ми всіляко мінімізуємо втрати наших туристів від штрафних санкцій, пов'язаних із ануляцією турів. Ми намагаємося продати ці тури з дисконтом іншим туристам, і оскільки у нас велика аудиторія, то в більшості випадків у нас виходить це зробити.

Як оформлюються документи для відкриття візи до візових країн?

Це залежить від країни, візу до якої ми оформляємо. Як правило, ви підготуєте пакет документів, згідно з переданим нашим менеджером списку, надсилаєте їх нам кур'єрською поштою або заносите до офісу партнера у вашому місті. Далі, ми сповістимо вас про відкриття візи та направимо на E-mail програму туру та пам'ятку. Всі інші документи, у тому числі паспорт з відкритою візою, ви отримуєте у представника туроператора в пункті виїзду в тур. Як альтернативний варіант ви можете отримати документи у вашому місті через офіс нашого партнера або замовивши кур'єрську доставку.

Чи можу я отримати пакет документів на тур до безвізової країни додому кур'єрською поштою?

Звісно, це можна зробити. Проконсультуйтеся з цього питання з менеджером, який обслуговує вас. Однак наша порада: у цьому немає жодного сенсу. Ви отримаєте той самий пакет документів лише на паперовому носії. Набагато зручніше роздрукувати їх у себе.

Які документи я отримаю для проведення заброньованого туру?

Як правило, це:
- авіаквитки на всіх учасників туру
- ваучери (трансферний, готельний)
- страхування
- пам'ятка.

Я одержав на e-mail пакет документів. Що мені робити далі?

Формат документів адаптований для швидкого друку. Просто роздрукуйте всі документи та візьміть із собою у подорож. В аеропорту на реєстрації достатньо пред'явити паспорт. Ваучер поставте на стійці реєстрації туроператора в аеропорту прильоту. Представник вам покаже транспорт, на якому транслюватиметься у ваш готель. Після приїзду в готель для поселення пред'явіть ваучер менеджеру готелю на ресепшен. Якщо на відпочинку у вас виникне страховий випадок, зателефонуйте партнеру страхової компанії (вказаний у страховці) і проінформуйте його про свої проблеми. Далі виконуйте вказівки партнера. У будь-якому випадку ми вас не забуваємо, і завжди готові допомогти на будь-якому етапі вашого відпочинку.

Тури яких туроператорів розміщено на вашому сайті?

У нас представлені тури майже всіх великих туроператорів України. Пошук здійснюється за більш ніж 2 млрд пропозицій від 76 туроператорів України.

Я намагаюся сплатити тур кредитною карткою, але сервіс видає помилку.

Причини можуть бути дві: ваша карта не відкрита для розрахунків в Інтернет, або добовий ліміт за картою меншою від вартості туру. У будь-якому випадку, зверніться до служби підтримки вашого банку та після усунення причини повторіть процес оплати.

Під час оплати туру кредитною карткою мені пропонують ввести номер мобільного телефону.

Це додатковий захист від шахраїв. Введіть номер свого мобільного телефону, отримайте в SMS динамічний пароль та введіть його у відповідне вікно форми.

У мене кредитна картка закордонного банку. При спробі оплати з'являється помилка. Я перевірив ліміт, картку відкрито для розрахунків в Інтернет. Які ще можуть бути причини?

Причина, мабуть, у тому, що ви робите платіж з території іншої країни (не країни емітента картки). Зв'яжіться з нашим менеджером-консультантом, і ми усунемо цю проблему для вашої карти.

Звідки беруться тури "В останню хвилину"?

Тури "В останню хвилину" - це здебільшого відчайдушний крик туроператора, який не встигає завантажити свій чартерний рейс. Не шукайте ці пропозиції на інших сайтах. Ми отримуємо їх у ексклюзивному порядку.

12327

Відправлених
туристів

100%

Перевірене
Агенство

15+

Років в
Туризмі

98%

Нашіх туристів
задоволені нами